Case Study

Drunker.pl

Project Manager
Brand Designer
2024
Wyobraź sobie spotkanie ze znajomymi, podczas którego niezręczna cisza na imprezie, to nie zwiastun powrotu do domu, tylko znak, że pora zagrać w grę! Pracując nad Drunker.pl, miałam okazję przekształcić tę wizję w rzeczywistość, łącząc kreatywność z technologią.
  • Zarządzałam projektem, od burzy mózgów po wdrożenie, dzięki czemu premiera aplikacji okazała się być sukcesem – wszystkie założone cele zostały osiągnięte.
  • Stworzyłam identyfikację wizualną marki, dzięki czemu Drunker.pl wyróżnia się na tle konkurencji.
  • Prowadzę profile w mediach społecznościowych. Zarządzam kanałami na Facebooku, Instagramie i TikToku, tworząc angażujące treści.
  • Stworzyłam produkty cyfrowe, czyli wszystkie talie, które dostępne są do kupna na stronie.
  • Prowadzę płatne kampanie w TikTok Ads, optymalizując budżety i targetowanie.
Doświadczenie zdobyte podczas pracy nad projektem Drunker.pl to nie tylko nauka nowych rzeczy, ale i dyscyplina oraz cierpliwość. Każdy dzień przynosił nowe wyzwania i możliwości, które pozwoliły mi rozwinąć umiejętność zarządzania projektami, rozwiązywania problemów czy podejmowania szybkich decyzji.
Drunker.pl Preview

Projekt

Materiały Social Media

Bawialnia Hej, zabawa!

Social Media
Content Creator
Meta Ads
Podczas pracy w bawialni Hej, Zabawa!, miałam okazję wprowadzić odrobinę magii do świata mediów społecznościowych i nie tylko. Oto jak wyglądała, mała część mojej pracy w świecie dziecięcych uśmiechów:
  • Zarządzałam profilami, tworząc posty, które angażowały mamy, pokazując zrozumienie trudów ich dnia codziennego. Jednym z rozwiązań, była chwila relaksu w bawialni, kiedy to pociecha, w bezpiecznej przestrzeni, może oddać się zabawie z innymi dzieciakami, podczas gdy rodzic korzysta z chwili dla siebie.
  • Tworzyłam materiały reklamoweciekawy i kolorowy obrazek dla dzieci, za to dla rodziców ulotka z zaproszeniem na wydarzenie Hallowenowe z pociechą. Jak tu odmówić dziecku, które chce zobaczyć uśmiechniętego duszka Kacperka na żywo?
  • Planowałam publikacjez uwzględnieniem świąt nietypowych – tworzyłam harmonogramy, które łączyły tradycyjne święta z mniej znanymi okazjami, dzięki czemu treści były zawsze ciekawe i edukacyjne.
  • Prowadziłam płatne kampanie w Meta Ads bo czasem trzeba pokazać światu jakie atrakcje czekają w lokalu. Zarządzałam reklamami, które trafiały dokładnie tam, gdzie atrakcji dla swoich dzieci szukają rodzice!
  • Współpracowałam barterowo z małymi Influencerami małe gwiazdy, wielki wpływ! Nawiązywałam partnerstwa z lokalnymi mikroinfluencerami, co pomagało dotrzeć do zainteresowanych rodziców z okolic.
Bawialnia Hej, Zabawa! to miejsce, w którym chciałam podkreślić, że zabawa spotyka się z bezpieczeństwem i zrozumieniem, a media społecznościowe, które tętnią życiem to magnes dla rodziców, chcących wszystkiego co najlepsze dla swoich dzieci. Praca dla tego lokalu nauczyła mnie, jak ważne są emocje i zrozumienie grupy docelowej, podczas prowadzenia mediów społecznościowych. Różnorodność zadań, które wykonywałam pozwoliła mi na naukę i rozwój, co jest dla mnie największą wartością pracy.
Case Study

Materiały Social Media